Vacature vrijwilliger ruimtebeheer
De taken van de ruimtebeheerder zijn:
– overzicht houden van alle gebruikers en stemt zo nodig zaken af onderling
– verantwoordelijk voor het dagelijks gebruik van het buurthuis
– behandelen van aanvragen voor de verhuur
– actief betrokken en lid van de beheergroep
– samen met beheergroep verantwoordelijk voor dagelijkse gebruik van het buurthuis
– ondersteunen de vrijwilligers bij activiteiten
– overhandigen van sleutel (en het sleutelverhuur-contract) aan nieuwe gebruikers
– bijwonen van de vergaderingen van de beheergroep.
Contact opnemen
Interesse of heb je vragen? Mail dan aan Martin Bruggink: martin.bruggink@gmail.com
Ken je iemand die je geschikt lijkt, stuur deze oproep dan door!
Het buurthuis bestaat bij gratie van veel enthousiaste buurtbewoners. In principe is het zo dat elke activiteit waar jijzelf aan zou willen deelnemen georganiseerd kan worden. Daar hebben we jou hulp wel bij nodig!!
Of het nu een pubquiz is, een maandelijkse muzikale avond, een literatuurclub of bedenk het maar, altijd zijn er vrijwilligers nodig die meehelpen met organiseren. Zo zijn we een 8 maanden geleden gestart met een buurtborrel en inmiddels is dat geworden tot de oude buurtpomp. Je kunt er onder het genot van een drankje te weten komen wat er speelt in de wijk of draait er een leuke fil. Een buurtborrel ‘met…’ zullen we maar zeggen.
Het is ontzettend leuk om iets te bedenken, op te zetten en te organiseren. Wie voelt er voor?
Lijkt het je iets, laat het ons even weten via het contactformulier. Dan nemen we contact met je op.
Vrijwilliger worden?
Altijd kunnen we vrijwilligers gebruiken. Of het nu gaat om het vervullen van de rol van gastheer of -vrouw tijdens het Open huis of het draaien van een bardienst bij buurtdiner of buurtborrel, hulp is altijd welkom.
En trouwens, het is ook nog eens ’n keer leuk om met buurtgenoten gezellig te kletsen en bij te praten.

Contact
Gegevens
Stichting In de 3 Krone
KvK 58343695
Bank: NL72 TRIO 0197 6619 47
Adres
Oudegracht 227
3511 NJ Utrecht